Бивши и настоящи студенти от Икономически университет: | виж още |
|
Студентите бяха разработили стратегии за пускането на пазара на нов бизнесвестник, реклама на ново вино, организиране на празник на лица в риск, рециклиране на отпадъци, въвеждане на зоополиция, хляб с нови вкусове, консултански услуги и други.
Това бе заключителния етап от процеса на аксерерация, чрез който се трансформират идеите на участниците - студенти от Икономически университет-Варна, които са с готовност за реализация. Отправна точка на всички инициативи е изграждането на умения за развитие, описание, структуриране и придаване на пазарен смисъл на креативните идеи.
През тази година събитието бе посветено на високите технологии и иновациите в маркетинга. Проектите, допуснати до годишното събитие, са преминали етап на предварителна селекция.
Проектите бяха оценявани от компетентно жури от представители на бизнеса и връзките с обществеността, като Рада Чаушева, Слав Панайотов, Виолета Тончева, Наско Рафайлов и др.
Brand Idea - Маркетинг акселератор 2015, се организира от Център "Иновации и развитие" в Икономически университет-Варна.