Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Свидетели на случката в столично заведение: Клиентът беше пиян, дрогиран и нагъл, обижда и плю по служителя!
Автор: Пламена Николова 15:43 / 27.07.2022Коментари (2)4857
©
Както Varna24.bg съобщи, клип с шамар от страна на служител в заведение към клиент беше разпространен в социалните мрежи. На кадрите се вижда как след спор в заведението Raffy Bar & Gelato, намиращ се на столичния булевард "Витоша", салонният управител забива звучен шамар на клиент.

След като саморазправата става популярна, служителят е уволнен от неговия работодател Ричард Алибегов, който е и председател на Българската асоциация на заведенията.

Очевидци на случилото се обаче споделиха за Varna24.bg, че случаят има предистория. 

Клиентът, станал обект на "звучния шамар", е бил видимо пиян или под въздействие на дрога, държал се е хипер нагло със служителя, обиждал го, псувал го е и дори го е наплюл. Въпреки старанието на работника да запази самообладание, унижението явно му е дошло вповече. 

Заведението на Алибегов в центъра на София е предпочитано място за много столичани и гости на града. От свои източници медията ни научи, че сред  клиентите, отличаващи се с особена наглост и цинизъм са били още Георги Смерджиев и приятелката му, полицайката Симона Радева. 

Работещи във варненски заведения споделят, че ежедневно са подложени на силен стрес, унижения и обиди от невъзпитани и арогантни посетители. Честа практика е бармани, сервитьори и управители да заплащат сметката на клиенти, които са избягали от заведението след обилно похапване и пийване. Затова работещите в бранша считат, че колегата им от столичното заведение не бива да бъде съден толкова сурово и може да бъде глобен, но не и уволнен. Те са категорични също, че максимата "Клиентът винаги има право" трябва да бъде заменена с тази "Всеки труд заслужава уважение!".









Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
А ако си изтърва нервите и го гръмна ??? Ко праим ???
0
 
 
Клиентът не винаги е прав.Има много нагли, нахални и т.н.Малко му е било.Върнете си служителя на работа.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Поскъпване на хранителните продукти
Риск от чума по дребните преживни животни
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: