ВиК отговори на варненка. Предната седмица
Varna24.bg информира за жалба, изпратена до управителя на водното дружество, в която жената описва проблем с несъответствията при обявяването на графика за пускането и спирането на водата в района на ул. "Васил Друмев". Тя сигнализира, че вода има когато е обявено, че трябва да е спряна и бива спирана, в часове, в които трябва да бъде пусната. Това изнервя граждани и бизнеса, живеещи и работещ в района. (Вижте целият проблем
ТУК).
Тези дни, тя получила писмен отговор, с който е уведомена, че във връзка с нейния сигнал е извършена проверка на екип на "ВиК-Варна" ООД, който установил следното (публикуваме отговора без редакторска намеса):
Посоченият от жалбоподателката район е бил засегнат от временното преустановяване на водоподаването поради планирана реконструкция по ул. "Васил Друмев" по проект на Община Варна. Включва се подмяна на УВ Е350 с ПЕВЕПф400, Ст89 с ПЕВЕПф110 и изграждането на нова дъждовна канализация.
Предвид гореизложеното, считам че "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД е изпълнило своите задължения да предостави услуги с необходимото качество, като възникналите аварии са отстранени в регламентирания за това срок. Действията на ВиК - оператора са своевременно и напълно адекватни, като при всяка една от тях потребителите са уведомени, чрез публикуване на информация на електронната страница на Дружеството.
Писмото е подписано от управителя.
Похвално е, че водното дружество отговаря на жалбите, но остава въпроса дали отговорът е точно по жалбата на жената, а именно че има несъответствия между обявеното спиране на водата и реалното такова.