Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Туроператор от Варна към хотелиерите: Битката за всеки турист след края на кризата ще е голяма, помислете с какво ще ги привлечем в България!
Автор: Пламена Николова 09:21 / 08.04.2020Коментари (3)5726
© Varna24.bg
Архив
Туроператор от Варна излезе с призив към колегите си от хотелиерския бранш да помислят с какво ще привлекат туристите, когато кризата отмине и всички останали държави ще се борят с отстъпки и примамливи оферти за всеки гост.

Varna24.bg публикува без редакторска намеса коментара на Герчо Герчев в групата "Туроператори и турагенти":

"Всички виждаме, че ситуацията с коронавируса няма да се оправи поне до средата на месец май. Така е в България, почти точно така е и в останалите страни от нашите емитивни пазари.

Поради всеобщата негативна шумотевица около коронавируса, туристите/клиентите се страхуват от много независещи от тях възможни събития: че може да се разболеят, че могат да загубят вече направените авансови вноски, че поради вируса могат да загубят работата си и съответно да нямат пари за почивката, че (през лятото) вече може да нямат отпуск по време на който да отидат на почивка, че (поради спрени самолетни полети и автобусни линии) може да нямат транспортна възможност да пътуват . . . Към това се добавя и общото стъписване на правителствата, които все още не могат да налучкат правилен подход за справяне с кризата.

Това фатално силно влияе на хода на резервациите за летния сезон. От една страна, в средата на март спряха новите резервации. От друга страна, туристите вече направили и частично предплатили ранни резервации не искат да платят следващите вноски. Освен това непрекъснато получаваме анулации на резервации за през целия сезон.

Не знаем как ще се развият нещата. Но ако не направим някои крайно необходими действия, рискуваме да загубим не само бъдещите, а и досегашните наши клиенти. Добре знаем, че когато се "отпуши“ ситуацията, нашите конкуренти ще залеят европейския пазар с какви ли не съблазнителни оферти . . .

В тази връзка предлагам да покажем, че ние в България работим в интерес на нашите клиенти. Да им покажем, че:

- Те няма да загубят парите, които досега са предплатили за лятната си почивка.

- Сме достатъчно финансово стабилни, въпреки загубите които понасяме поради коронавируса.

- Сме готови, веднага след като се "отпуши“ ситуацията, да ги посрещнем и обслужим, като им осигурим необходимите санитарно-хигиенни условия за почивка.

- Сме готови да приемем целесъобразни премествания напред на периода на техните почивки, без да налагаме неустойки за това.

- Коригираме търговската си политика. Като:

1. Удължаваме до 31.05 срока за плащане/доплащане на авансите по ранните резервации.

2. Намаляваме до 30 % размера на авансите, а доплащането до 100 % ще бъде непосредствено преди пристигането (например 2-7 дни преди пристигането).

3. Текущо ще обявяваме различни екстри, стимулиращи идването на почивка в българските летни курорти.

И така нататък . . .

Дано тези и други такива наши (български) действия помогнат да постигнем възможния максимално добър летен сезон!

Очаквам Вашите потвърждения за действията, които всеки отделен хотел ще направи в интерес на своите клиенти. Като приемащ туроператор, веднага (в нетен размер) ще предам на клиентите Вашите стимулиращи предложения.

С уважение:

Герчо Герчев

Приемащ регистриран туроператор "Франга“ ООД

Член на ВАсТА"



Още по темата: общо новини по темата: 14986
28.11.2024 »
28.11.2024 »
26.11.2024 »
25.11.2024 »
25.11.2024 »
23.11.2024 »
предишна страница [ 1/2498 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
на 08.04.2020 г.
+1
 
 
Добрите съвети - ама ще има ли кой да ги чуе?
+2
 
 
И как ще ги обслужите - като съкратихте персонала !!!
Aнонимен
на 08.04.2020 г.
+4
 
 
Имате три основни задачи. 1.Качествено обслужване с искрена учтивост и коректност към клиента, без селски тарикатлъци и мутренски прийоми и без помпане на цените (забравете за ден/сезон година храни, а направете така, че клиентите ви да са целогодишни, а като за начало може да спрете презастрояването на което често сте поръчители и да направите средата по-природно съобразна). 2.Достойно заплащане на вашия персонал и спиране на вноса на персонал-еднодневка. 3.Изключително високо ниво на хигиената (в ресторанти, барове и хотели).
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Протест на таксиметрови шофьори
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
Напрежение след смъртта на бебе, издъхнало в линейка на път за болницата в Петрич! Бащата с шокиращ разказ за случилото се
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (501) 15%
Добре, но можеше и по-добре (457) 14%
Не се справи (641) 19%
Пълна трагедия (1772) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: