Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Увеличават районните администрации във Варна от 1 ноември
Автор: Екип Varna24.bg 13:56 / 24.10.2013Коментари (0)1725
© Varna24.bg
Звената, които отговарят за строителния контрол по райони, да се увеличат. Това решиха общинските съветници от комисията "Структури и общинска администрация".

От 1 ноември районните администрации ще бъдат увеличени с общо 32 нови щатни бройки - по 7 за районите "Младост" и "Приморски" и по 6 за "Одесос", "Аспарухово" и "Владислав Варненчик". За техническата обезпеченост на оперативното звено в "Одесос" ще бъде закупен и един автомобил, предаде Дарик.

Промените се налагат заради увеличаване на обема на работа и необходимостта от засилване контрола върху строителството по райони. С последните изменения на Закона за устройство на територията бяха увеличени правата и задълженията на районните администрации по отношение на строителния контрол.

В най-големия район - "Приморски", е нужен един щат повече заради по-големия обем на работа и допълнителния ангажимент, свързан със Закона за устройство на Черноморското крайбрежие, изтъкна районният кмет Петя Проданова. Според изнесените от нея данни, към момента в кметство "Приморски" има подадени искания за 500 ПУП-а. От началото на годината в кметството на най-големия варненски район са подадени 1400 сигнали и жалби за незаконно строителство, като прогнозата е догодина те да бъдат доста повече.

"Във всички райони има само по един служител по контрола на строителството и е невъзможно да се изпълняват всички функции, които са ни възложени", мотивира се Христо Христов, кмет на район "Младост". По думите му, с изключение на "Приморски", в останалите 4 района има сериозно незаконно ромско строителство. Христов уточни, че в "Младост" една от щатните бройки е за шеф на дирекция след разделянето на дирекция "Обща администрация" на две нови - "Финансово-стопански дейности" и "Информационно и административно обслужване.

Общинската дирекция "Социални дейности и здравно развитие" да се преструктурира в две отделни дирекции - "Социални дейности" и "Здравеопазване", реши още комисията "Структури и общинска администрация". В резултат на промяната, която ще влезе в сила от 1 януари догодина, ще бъде отворен само един нов щат - за шеф на дирекция "Здравеопазване".

Промяната по никакъв начин няма да утежни общинския бюджет, отбеляза Таня Василева, началник на отдел "Социални услуги и проекти" към сега съществуващата голяма дирекция. Василева обясни, че преструктурирането се налага предвид многото дейности, които дирекцията извършва, което затруднява координацията между отделните дейности.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: