Санкции на служителите на "Градски транспорт" се налагат и след сигнали на недоволни клиенти. Подаването им може да стане и по електронната поща на общинския превозвач. Дали да бъде наложено наказание на служителя се преценява след изслушване и на двете страни, обясни Тодоров.
Сигнали на граждани в "Градски транспорт" се получават често. Не са рядкост и благодарствените писма. Така например през юли в дружеството е получено благодарствено писмо от варненка, забравила дамската си чанта в автобус. Дамата се обадила на дежурния диспечер чак след два дни, но с радост установила, че изгубената чанта е прибрана на сигурно място, съдържанието й е описано, а картите в портфейла са блокирани.
От публикуваното в сайта на общинския превозвач писмо не става ясно дали похвалените кондуктор и диспечер са били поощрени по някакъв начин. Шефът на "Градски транспорт" обаче обясни, че получаващите похвала служители се стимулират.