Тарикатлъкът на шофьор, който се изхитри да вози на старите, по-високи тарифи, му коства работата. Клиентка се оплака, че се е обадила на централа, която рекламира, че вози на новата цена от 54 стотинки на километър. От колцентъра дори я питали дали знае за намалението на тарифите.
След като била взета от адрес и закарана до желаното място, се оказало, че шофьорът продължава да вози на 89 стотинки на километър. "Моята тарифа си остава същата. Другите да ги смъкват" - категоричен бил таксиджията. "Не ми е за парите, но останах с неприятното усещане, че съм излъгана", обясни разочарованата дама. Тя е подала сигнал в централата на компанията.
"Извършихме веднага проверка. Шофьорът е уволнен на мига. Измамената жена ще бъде компенсирана и ще получи в петорен размер сумата, която е платила", категоричен бе собственикът на радиоцентралата. Той обясни, че става въпрос за "открадната" поръчка. Измамникът, който не е претарифирал колата си, е видял, че негов колега с ниска цена отива на адрес. Успял е да му вземе клиентката под носа. Така е излъгал както пътничката, така и своя коректен колега, обясниха от радиоцентралата.
В почти всички компании в момента се води война с водачите, които не са смъкнали тарифите, обясниха от бранша. Ежедневно има уволнения заради дребните хитрости, които ощетяват клиентите.
Съвет
Алармирайте веднага, ако ви излъжат
Внимавайте на каква тарифа ви вози шофьорът, посъветваха от радиоцентралите. Имате гаранция, че ще ви обслужат на ниска тарифа само ако наемете такси, изпратено след поръчка по телефона. Ако все пак се почувствате ощетени, не се колебайте да алармирате в компанията.
Да повикаш такси по телефона, има и друга полза. Вероятността да загубите безследно вещите си е много малка. "Всеки ден събираме по 4 - 5 телефона, забравени от пътници. Клиентите винаги могат да си ги получат, защото знаят в коя компания са се возили", обясни шеф на радиоцентрала.
Източник: в. "Народно дело"