В Бюрото по труда “хитруват” с времето за обслужване | ||||||
| ||||||
Нереалистичен график за обслужване на чакащите в Бюрото по труда във Варна отчетоха от Черноморска мрежа на неправителствените организации. Сътрудници на НПО-то направиха изследване в рамките на проект, целящ засилване на контрола върху администрациите. Двама "тайни клиенти" са проверявали условията за работа и ефективността на обслужването в бюрото за регистрация на безработни в морската столица. След наблюдения и досег с ведомството сътрудниците на неправителствената организация са установили, че Бюрото по труда "хитрува" с времето за обслужване. Според графика за приемане на граждани, за един клиент се предвиждали 5 минути. Реалното време за обслужване което е било необходимо обаче е за не по-малко от 15 минути. "Времевото несъответсвие води до постоянно струпване на клиенти, големи опашки, неудобство и недоволство", посочиха участниците в проекта. Те са категорични, че любезността на служителите във ведомството също е под всякаква критика. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg