Бивши и настоящи студенти от Икономически университет: | виж още |
|
Част от темите на форума, в рамките на пленарните заседания:
"Как компаниите, опериращи в България, адаптират маркетинговите си стратегии по време на икономическа криза"
"Иновативни решения в маркетинговата ценова политика"
"Потребителска ориентация на компаниите в сферата на бизнес услугите"
"Потребителите ли променят социалните мрежи или социалните мрежи променят потребителите"
"Методи и инструменти за задържане на недоволни клиенти в сферата на телекомуникациите"
В рамките на форума някои от участниците ще насочат интереса към качеството на стажовете за специалност "Маркетинг" и характеристиките на учебния процес през погледа на студентите бакалаври.
Подробно програмата на конференцията можете да разгледате на: http://marketing.ue-varna.bg;
В рамките на конференцията, на 28 юни 2012 г. ще се проведе и единствената по рода си в България студентска олимпиада по маркетинг. Откриване - 10:45 в зала Н 214 /компютърна зала - надстройка в сградата на университета/; Работа по екипи - 11:00-16:00 ч.; Представяне на резултати - 16:30 - 17:45 ч.