Жителите на "Аспарухово" продължават да късат нерви в задръстванията по моста и да сипят "огън и жупел" по отношение организацията на движение и текущите ремонти по съоръжението, видя Varna24.bg от споделени коментари в социалната мрежа.
Ето какво пише дама, която е пътувала два часа от центъра на "Аспарухово" до зимно кино "Тракия":
"Така, и днес по същия маршрут от център "Аспарухово" до зимно кино "Тракия", но за 2 часа, при положение че сме тръгнали в 6.30 ч.
И си викаме ние: "Я да погледнем в 8.30 как кипи работата на моста!". Гледах аз, гледа и другият пътник в колата (че дори и снима), обаче никой не работи!
И тогава осъзнахме, че явно не сме разбрали правилно изпълнителния директор на Хидрострой. Вероятно става въпрос за удължено време на пусковия срок, а не на работниците, защото и сега - в 17 ч. работеха около 5 човека.
Как се случва все така да не виждаме другите 30 - нямаме обяснение.
И едно предложение - поставете химически тоалетни по моста!".
Както Varna24.bg писа по информация от Николай Пашов, изпълнителен директор на фирма "Хидрострой" във Варна, до 15 юни трябва да приключи ремонта на Аспарухов мост.
"Приключихме 3-ти етап от изпълнение на ремонтните работи на Мост 2 и Мост 4. С този етап по график завършва изпълнението на асфалтовите работи върху мостовете и междинното разстояние между тях по главното направление.
Започва изпълнението на 4-ти последен етап от ремонта. Той включва полагането на дилатационните фуги, довършването на ограничителните системи, еластична ограда, парапети и буфери", каза Пашов.
Предстои полагането на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация.
Ще бъдат извършени и довършителните работи като оформянето на тротоари пред автобусната спирка и пешеходни подходи към мостовете.
"Срока за приключване на обекта е 15.06.2017г. и ще бъде спазен", каза Николай Пашов.
По негова информация на обекта работят между 35 и 65 работници и специалисти в зависимост от естеството на изпълняваните задачи. Работи се на удължено работно време, увери шефът на "Хидрострой" в края на миналата седмица.
"Оставащите видове строителномонтажни работи не са много по обем, но са специфични дейности, изискващи специализирана работна ръка и технологично време за набиране на якостни показатели на вложените материали, преди да пуснем движението.
Организацията на движението е съобразена с естеството на извършваните дейности и съгласувана с АПИ, ОПУ Варна, Община Варна и Централно управление на КАТ в София", допълни Пашов.