Варненци няма да могат да плащат сметките за ток в пощите в града
От 21 май 2018 г., съгласно условията на договора между ЕНЕРГО-ПРО Продажби и Български пощи, сметките за консумирана електрическа енергия към ЕНЕРГО-ПРО временно няма да се заплащат в клоновете на Български пощи в град Варна. Промяната засяга само територията на града. Касите на Български пощи в близките до Варна населени места продължават да приемат плащания на сметки за ток в обичайния режим на работа.
Клиентите на регулиран пазар във Варна, които предпочитат да погасяват задълженията си в брой, могат да използват касите в Центъра за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО на ул. "Девня 2“ или другите над 90 касови салона на Изипей, Фастпей и Банка ДСК в града. Информация за адресите на касите в град Варна може да бъде намерена на Интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО https://www.energo-pro.bg/bg/Oblast-Varna.
За удобство на своите клиенти ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя редица възможности за безкасово плащане на задълженията за консумирана електрическа енергия.
По банков път чрез:
· Директен дебит – текущото задължение се заплаща от Вашата банкова сметка, автоматично, всеки месец. Можете да декларирате своето желание за преминаване към плащане с директен дебит чрез попълване на формуляр в обслужващата Ви банка
· Банкомат – от устройството се избира функцията bPay и се посочва Търговския идентификационен код на ЕНЕРГО-ПРО: 50003
· Платежно нареждане – дължимата сума се превежда по сметката на ЕНЕРГО-ПРО в удобен за Вас банков клон на:
o Сосиете Женерал Експресбанк, IBAN: BG12TTBB94001527717093, BIC: TTBBBG22
o Банка ДСК, IBAN: BG30STSA93000024397960, BIC: STSABGSF.
През Интернет чрез:
· Електронно банкиране през сайта на обслужващата Ви банка
· Системата за електронно плащане еРау.bg.
Преведените по банков път или през Интернет суми постъпват в системата на ЕНЕРГО-ПРО в рамките на два работни дни.