Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Варненци продължават да се жалват от мобилните оператори
Автор: Екип Varna24.bg 11:05 / 17.01.2013Коментари (1)792
© Varna24.bg
1929 жалби и сигнали са постъпили в Комисията за защита на потребителите във Варна през 2012 година. Това съобщи Илиян Станоев, директор КЗП-Варна.

Спрямо 2011 година броят на жалбите и сигналите, подадени от граждани е намалял със 128. Най-честите оплаквания продължават да са срещу мобилните оператори. Проблемите са свързани предимно с искане на потребителите за прекратяване на договорите и оспорване на сметки. Варненци сигнализират и за получаване на непълна информация преди сключване на договор с мобилен оператор.

Голяма част от жалбите са свързани с рекламации на стоки, например мобилни апарати и електроуреди. Тези жалби след намесата на КЗП се удовлетворяват в 60% от случаите.

Служителите на КЗП най-често констатират нарушения, свързани със предлагане на стоки без етикети на български език с информация за вида на стоката, производител и вносител и съществени характеристики на стоката. Установени са още липси на обявени цени на стоките и услугите, в това число и цена за единица мярка, не посочени грамажи в менюто на заведения за хранене и развлечения. Други нарушения се отнасят до не отразена промяна в обстоятелствата при категоризираните туристически обекти, като промяна на собственик или наемател, промяна на адреса на управление, както и не поставяне на видно място документа за категоризация на туристическите обекти.

През месец януари се извършват проверки по план- програмата на Комисия за защита на потребителите. Проверяват се и постъпилите жалби и сигнали.

При постъпване на жалби и сигнали се преценява дали жалбата и сигнала са от компетенциите на КЗП. Ако са от компетенциите на друг контролен орган се препращат в седем дневен срок. Жалбите, които са от компетенциите на КЗП се разглеждат в законно установения едномесечен срок. Решението по жалбата или сигнала се съобщава писмено на жалбоподателя. За да бъде разгледана една жалба е необходимо да не е анонимна, да се представят всички документи необходими за извършване на проверката / документ за произход, гаранционна карта, протоколи за отказано гаранционно обслужване, договори и.т.н.

Източник: Днес +









Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 17.01.2013 г.
0
 
 
Ние сме на Мтел,те са едни от най-долните оператори !Много са ужасни и услугите ,и всичко при тях !
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
Първа лига, сезон 2024/2025
Зима 2024/2025 г.
Световна черна хроника
Катастрофи във Варна
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: