Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Варненци пропищяха от "услугите" на мобилните оператори
Автор: Пламена Николова 12:08 / 25.01.2017Коментари (7)8678
© Varna24.bg
Множество сигнали за некоректно отношение от страна на мобилни оператори получи Varna24.bg. Варненци се оплакват от "услугите" и на трите фирми, които държат телекомуникационния пазар. В по-голямата си част жалбите са за това, че се налага да се плаща за непожелани услуги или за грешки на самите оператори. 

"Преди година майка ми почина и ние със семейството ми се преместихме да живеем в апартамента й, за да се грижим за болния ми баща. Дълго време плащахме за интернет и кабелна телевизия на две различни фирми, защото и ние си имахме преди това сключен договор за тези услуги. Когато пожелахме да прекратим договора с едната фирма ни бе обяснено, че трябва баща ми, на чието име се води услугата, да отиде на място, за да прекрати договора си, когато изтече. 

Обясних, че той е с два прекарани инсулта, трудноподвижен и това е невъзможно. Въпреки това бяха непреклонни и един ден заведохме кретащия възрастен човек в офис на въпросната фирма, за да се откаже от услугите им. 

По телефона ме попитаха кога е удобно да дойдат да си вземат инвентара. Обясних, че съм си у дома по всяко време и когато им е удобно да пратят техник. След известно време получих сметка, в която ми беше начислена допълнителна такса от 30 лева. Обадих се да попитам защо трябва да платя тези пари. Обясниха ми, че съм поръчала екип на оператора да дойде в определен час. Категорично отказах да съм сторила това и поисках да бъде направена проверка. 

От офиса ми се извиниха, че била станала грешка, но въпреки това трябвало да платя сумата, а те щели да я приспаднат от следващата сметка. В същото време ме увериха, че има време да сторя това и да бъда спокойна, че няма да ми спрат кабелната телевизия, ако в същия ден не успея да стигна до офиса, тъй като точно него ден падна снега и улиците бяха непроходими. Въпреки уверенията точно след два часа ми спряха телевизията и интернета", сподели разярена варненка.

Младеж пък се оплака, че му се наложило да плаща втори път за една и съща услуга. 

"Наскоро ми се наложи да си изкарам дубликат на сим карта, тъй като загубих своята. След като си платих за услугата зачаках да ми пуснат телефона. Чаках повече от двайсет дни. Оказа се, че има проблем с дубликата и затова се получило забавяне. Отидох в офис на фирмата, където ми подновиха картата. Когато дойде сметката ми за телефон с изненада открих, че ми е начислена нова такса за издадената карта, въпреки че вината за това, че тя не беше качествена, не беше моя. Отделно от това имах начислени редица други такси, за които не бях предупреден. Общата сума набъбна от 20 лева на 60 лв. Смятам, че това е недопустимо отношение към клиентите", жалва се младият мъж. 
 
Друга варненка пък сподели, че е била рекетирана с непожелани смс-и за участие в игра на здравна тематика. Жената е категорична, че не е давала съгласието си да получава тези смс-и. Когато след няколко месеца, в които плащала завишена сметка помолила да и спрат смс-ите, които се таксували по 30 стотинки на ден, и обяснили, че тя е пуснала смс с "ок", с което стартирала участието си в играта. Жената е категорична, че не е пускала подобно съобщение. Освен това тя сподели, че при стартирането на картата и е задействана гласова поща, която не използва. Когато пожелала да спре непоисканата услуга и обяснили, че трябва да си заплати, за да прекрати нещо, което не е поръчвала.

Това са само част о т случаите, за които клиентите са решени да изпратят жалби до Комисията за защита на потребителите.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Alina Lazarova
премахни филтъра

Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Природни стихии
Мигрантски натиск към България
Зима 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: