Варненци рядко търсят правата си, като потребители

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (1)
10:00 / 15.03.2011
792
Варненци са отлично запознати с правата си, като потребители, но рядко търсят съдействие от специалистите, ако бъдат ощетени. Почти няма жител на града, който да не знае, че може да се обърне към Комисията за защита на потребителите във Варна, но рядко стигат до това. Повечето хора коментират, че ако попаднат на дефектен уред например, първо се опитват да се разберат с търговеца и ако не стане чак тогава търсят правата си, като потребители и то не винаги. Според тях ако цената на закупената стока не е много висока не си заслужава "ходенето по мъките" и сигнализирането в КЗП.

Част от варненци признават, че рядко гледат етикетите на стоките, които закупуват, а дори и да го направят то много често са на чужд език и не разбират, какво пише на етикета. Друг проблем е, че често купуват техника, но не взимат гаранционна карта и поради тази причина после не могат да си търсят правата. Най-активни са варненци ако са били измамени или не са получили услуга при заплатена почивка. Тогава единственият им шанс да се разберат с агентите е КЗП.

Източник: Радио "Фокус"

Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Варна:
Катастрофа затрудни движението по АМ "Хемус" към Варна
Затвориха ул. "Кирил Шиваров" във Варна заради мач
580 години от битката при Варна: Парк-музей "Владислав Варненчик"...
Във Варна: Проведоха се информационни срещи за внедряване на асис...
Благомир Коцев опроверга ГЕРБ за загубата на 80 млн. лева: Кандид...
Стотици варненци останаха без вода заради аварии


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).