Варненци рядко търсят правата си, като потребители

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (1)
10:00 / 15.03.2011
811
Варненци са отлично запознати с правата си, като потребители, но рядко търсят съдействие от специалистите, ако бъдат ощетени. Почти няма жител на града, който да не знае, че може да се обърне към Комисията за защита на потребителите във Варна, но рядко стигат до това. Повечето хора коментират, че ако попаднат на дефектен уред например, първо се опитват да се разберат с търговеца и ако не стане чак тогава търсят правата си, като потребители и то не винаги. Според тях ако цената на закупената стока не е много висока не си заслужава "ходенето по мъките" и сигнализирането в КЗП.

Част от варненци признават, че рядко гледат етикетите на стоките, които закупуват, а дори и да го направят то много често са на чужд език и не разбират, какво пише на етикета. Друг проблем е, че често купуват техника, но не взимат гаранционна карта и поради тази причина после не могат да си търсят правата. Най-активни са варненци ако са били измамени или не са получили услуга при заплатена почивка. Тогава единственият им шанс да се разберат с агентите е КЗП.

Източник: Радио "Фокус"

Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Варна:
За пореден път: Мъж нападна екип на "Спешна помощ", този път в Иг...
Полицията във Варна спипа двама апаши – единият крал кабели, а др...
Празник е! Не желайте зло и не носете черно в този ден
Варна ще бъде един от най-топлите градове в България днес
Кметовете на София и Варна подписаха меморандум за сътрудничество...
Православната църква "Свети Атанасий" във Варна отбелязва храмови...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).