ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Варненка: Платих 1000 лв. за няколко детски пломбички, някои паднаха! Оказа се, че "рекламации" не се приемат | ||||||
| ||||||
Ето какво сподели за медията дамата, която иска да даде гласност на случая, за да заостри внаминаието на други родители при избора им на детски стоматолог : "В рамките на няколко месеца водихме сина ни, който е на 5 годинки, в популярен стоматологичен център, който работи с деца, но не по здравна каса. В началото всичко беше много добре, отношение, усмивки, успяха да предразположат детето, за да му "направят" зъбките. Не случайно поставям "направят" в кавички, обаче. Защото зад красивата опаковка на всичко, се оказа, че се сблъскахме с доста проблеми. В рамките на няколко месеца направиха няколко зъбчета 5 или 6, а за услугата заплатих "скромната" сума от близо 1000 лв., защото не са по здравна каса. Не случайно избрахме частен кабинет, с надеждата, че ще бъде обърнато по-голямо внимание на детето, което по обясними причини се страхува и трябва да бъде предразположено, като разчитах и на по-качествени материали, след като си плащаме повече. След като първия път падна пломба, направена в кабинета, заведох детето втори път и заплатих отново за поставянето на пломба на същото зъбче. При втория случай, когато падна пломба, реших, че е редно да поправят некачествено свършената работа за тяхна сметка. При разговор по телефона, обаче, стоматоложката ми заяви, че не носи отговорност, защото дупката на зъба била голяма и затова пломбата падала. Последваха упреци, че ние като родители сме отговорни за състоянието на зъбите. Разбира се, че сме отговорни. Всяка сутрин и вечер зъбите се мият както и през деня. Но малкият явно е податлив да образува кариеси. Безотговорен родител не смятам, че ще плати 1000 лв и ще търси отново помощ за зъбчетата на детето, които са млечни и предстои да бъдат сменени. След като сме взели мерки не мога да приема, че сме безотговорни родители. След отказа да оправят за тяхна сметка зъбчето последва съвет да ползвам услугите на друг стоматолог и то по здравна каса. Заявих, че това е некоректно и непрофесионално отношение, тогава ми отговориха, че ще оправят зъбчето, но повече да не стъпваме в кабинета им. Естествено отказах, очаквах друга реакция на човек, държащ на името си и работата си както и на здравето на децата", коментира майката на малкия пациент. В коментар в групата, стоматоложката също обяснява, че е засегната от поведението на недоволните родители, като подчертава, че не е било лесно да се справят с малкия пациент, към когото са проявили голямо търпение и внимание. Според нея зъбчето на детето е било в такова състояние, че няма как да се даде гаранция за това, че пломбата ще се задържи и въпреки това са предложили да решат проблема. Според дефиницията за право на рекламация, всеки път, когато е налице несъответствие на стоката с договореното, независимо дали това несъответствие е открито при първоначален преглед, при монтаж на стоката или през времето, докато я ползваме, за нас възниква правото на рекламация. Единственото условие е несъответствието да не е несъществено. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 31.12.2020 г.
0
Aнонимен
на 30.12.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Wizz Air със страхотни новини от летище Варна
14:55 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета