ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Варненската туристическа камара проведе проучване, разработено от University of the Highlands | ||||||
| ||||||
Двадесет и един респонденти попълниха анкетата през посочения период. Според анкетираните най-използваните форми на дигитален маркетинг са уебсайтовете и Facebook, като 100% от анкетираните заявяват, че "редовно“ използват тези канали. Snapchat и Twitter имат най-нисък резултат, като само един респондент заявява, че рядко използва Twitter. Instagram има малко по-добър резултат, като 42% от анкетираните посочват, че рядко го използват за маркетингови цели. 23% от анкетираните използват Pinterest редовно, за да промотират своя бизнес. Този резултат е изненадващ поради интензивното използване на Facebook в България, но очертава възможността за използване на други видове социални медии за алтернативен маркетингов подход. Като цяло анкетираните са уверени в своите знания и умения, което разкрива положителната тенденция за адаптиране към съвременните комуникационни канали и възможност за адаптиране на нови маркетингови решения. Най-важни за респондентите са уменията относно точното проследяване на позицията и мобилните приложения / устройства, като всички респонденти посочват най-висок възможен резултат. Вторият най-висок резултат (въз основа на средния резултат) се дава на базирани на местоположението мобилни приложения – 4.43 от 5. Интерактивните преносими устройства имат втория най-висок резултат, следван от 3D и 4D персонализирани обиколки на сайтове. SEO е посочен като най-малко важен (с най-нисък среден резултат), но трябва да се отбележи, че всички изброени маркетингови умения имат среден резултат по-висок от 3, което означава, че всички споменати умения се считат за относително важни за респондентите. Мнозинството (42%) от анкетираните считат уменията си за разработване на продукти като много добри. Достъпът до финансиране, правата върху интелектуалната собственост и авторските права, както и основите на пазарните изследвания и анализи са първите три умения за разработване на продукти, които се считат за жизненоважни за бизнеса на респондентите. Преобладаващият брой респонденти и участници в семинара предпочитат като метод на обучение комбинацията от онлайн обучение и еднодневни или уикенд семинари. Основните теми, които интересуват респондентите и участниците в семинара, включват следните: Планиране и изпълнение на дигитални комуникационни кампании Маркетингово планиране Продажбен процесРазработване на нови продукти. Респондентите и участниците в семинара бяха заинтересовани да научат повече по следните въпроси: Добри практики за приключенски туризъм Иновативни маркетингови дейности за разработване на пазарни ниши в областта на приключенския туризъм Бизнес мениджмънт на старт-ъпи Управление на събития Потребителски сервиз и комуникационни умения "Меки“ умения. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Коледният базар на пл. "Независимост" във Варна се завърна
11:58 / 01.12.2024
Закърпиха положението в район "Одесос"
14:10 / 30.11.2024
Уловиха двуметрова есетра в морето край нос Емине
13:23 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: