

Варненски студенти от ИУ ще се състезават с виртуални рекламни агенции | ||||||
| ||||||
Намерете бивши съученици, състуденти, колеги и стари приятели! Регистрирайте се или влезте в профила си. В надпреварата участват 8 "виртуални" рекламни агенции - @Thinking, Creative Point, Be Creative, StandArt, BlackTie, Voz alta, Colourful Life и Ping Pong. Тяхната цел е да успеят да привлекат по 40 участника. Резултатът от техните дейности ще бъде измерен като се преброят зрителите, които имат залепен стикер с логото на съответната агенция на дрехата си. Начинът на обучение чрез "потапяне" в реална бизнес среда (тип "бизнес стимулатор") е въведен при реализирането на Проект BG051PO001-3.1.07-0058 "Бизнес моделиране на учебните планове и програми в професионално направление 3.8 Икономика на Икономически университет-Варна". В рамките на този проект бяха разкрити две магистърски специалности от тип "бизнес стимулатор" - "Комуникации и бизнес развитие" и "Пазари и технологични иновации". В специалност "Комуникации и бизнес развитие" студентите се обучават в условия на ERP система и система за електронен документооборот. Те са организирани в 4 фирми, които имат за цел да разработят нов продукт - хляб, който да въведат на пазара. В специалност "Пазари и технологични иновации" студентите (също организирани в 4 фирми) работят по задание на фирма, специализираща в производството на електродомакински уреди. "Виртуалните" фирми се конкурират помежду си. Най-успешната от тях ще бъде определена в рамките на петото издание на "Бранд Идея" (15.05.2015 г.), която тази година се реализира под формата на маркетингов акселератор. |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!


За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg