Бивши и настоящи студенти от Икономически университет: | виж още |
|
Магистрите са разделени в 4 виртуални компании и се надпреварват за първото място. До момента само една от фирмите е произвела хляб, но тепърва трябва да убеди реалния бизнес, да предпочете нейния продукт, като цена и качество.
Казусът е част от иновативния метод на обучение, който бе въведен в Икономически университет-Варна. Това е нов за България начин на преподаване в магистърски програми. Целта е студентите да придобият знания и умение, които да отговорят на изискванията на пазара на труда. Това стана възможно, защото магистърските програми "Комуникации и бизнес развитие" и "Пазари и технологични иновации" са от тип бизнес симулатор. Новият за България метод на обучение бе въведен в най-старото у нас икономическо учебно заведение по проекта "Бизнес моделиране на учебните планове и програми в професионално направление 3.8 Икономика на Икономически университет-Варна". Той се реализира по Схема: BG051PO001-3.1.07 Актуализиране на учебните програми във висшето образование в съответствие с изискванията на пазара на труда, Договор: BG051PO001-3.1.07-0058. Продължителността му бе 20 месеца, а стойността му 272 920 лева.
Устойчивостта на проекта е гарантирана, тъй като от този септември по иновативния метод ще се преподава по тези специалности, за неикономисти, в дистанционна форма, както и на руски и английски език в Икономически университет-Варна.