Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
"Веолия" компенсира потребителите си след възникналата голяма авария миналия месец
Автор: Екип Varna24.bg 11:29 / 17.02.2016Коментари (0)1101
©
"Веолия Енерджи Варна" ще направи търговска отстъпка за консумираната топлинна енергия за януари 2016 г. на всички свои клиенти. Решението се дължи на сериозната аварийна ситуация, възникнала миналия месец и поставила на изпитание топлинното дружество и неговите клиенти.

Използващите услугите на "Веолия Енерджи Варна" ще могат да видят размера на специалната търговска отстъпка в раздел V. на фактурите си за месец януари.

На 18 януари тази година серия токови удари от страна на "Енерго Про Мрежи" АД доведе до рязко спиране на всички производствени мощности и причини изключително сериозна по своя мащаб аварийна ситуация. Възникналата авария доведе до цялостно спиране на топлоподаването към всички клиенти на компанията в рамките на няколко дни.

"Веолия Енерджи Варна" предприе незабавни мерки за максимално бързото отстраняване на последствията от аварията, като за целта беше ангажиран целият възможен за това ресурс, наличен във Варна към момента. В денонощно извършваните ремонтни работи се включиха всички технически екипи на "Веолия Енерджи Варна", екипите на две фирми подизпълнители, както и аварийни екипи на "ВиК - Варна" ООД.

Въпреки че разпоредбите на действащите "Общи условия" между компанията и нейните клиенти не предвиждат задължение за компенсация в такива ситуации и въпреки неблагоприятната регулаторна рамка, в която "Веолия Енерджи Варна" е поставена през последните няколко години, дружеството е категорично, че трябва да защити интересите на клиентите си и да утвърди доверието, което е изградило през годините и което продължава да гради ежедневно.

Утвърждавайки и надграждайки доверието на клиентите си, "Веолия Енерджи Варна" с удоволствие съобщава, че от 1 февруари 2016 г. заработи изцяло нов телефонен център за обслужване на клиенти, който ще спомогне за подобряване на комуникацията и повишаване на качеството на извършваните услуги. Безплатната телефонна линия е с познатия номер - 0800 14 448, но с много повече функционалности, като автоматични съобщения за актуални новини, автоматизирано проверяване на задължения, получаване на информация за търговски отстъпки и проекти, и много други.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Референдум ще реши съдбата на паметника "Бузлуджа"
Малолетни нападнаха служител в България мол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: