Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Виртуални приемни за сигнали по Черноморието
Автор: Екип Varna24.bg 08:47 / 13.07.2017Коментари (0)1617
©
По Черноморието вече работят виртуални приемни за сигнали до Комисията за защита на потребителите. Това са телефонни кабини, на които е поставено логото на комисията. Залепени са и стикери с номера на телефона за връзка с експертите.

За виртуални приемни са избрани телефонни кабини, разположени в близост до плажовете, на първа линия и в търговските части на курортните комплекси. Обаждането на посочения телефонен номер до Комисията за защита на потребителите е напълно безплатно, съобщава БНТ.

Димитър Маргаритов - председател на Комисията за защита на потребителите коментира: "И те ще могат да се свързват с най-близкия офис до мястото, от което се обаждат, и съответно да се получи бърза реакция от наша страна с изпращането на екипи. В момента в по-големите курорти и в по-малките населени места, където има повече туристи, нашите екипи извършват регулярни проверки."

Във виртуалните приемни почиващите по Черноморието могат не само да подават сигнали за нарушения, но и да бъдат консултирани за различни туристически услуги.

"Ако решат да отидат в някои от нашите офиси, могат да получат информационни материали за това как да реагират в най-често срещаните ситуации, в които и ние сме получавали жалби и сигнали за различен тип нарушения от страна на търговците.", допълва Маргаритов.

Повечето от туристите и работещите в курортните комплекси не знаеха за новата услуга, одобряват инициативата на Комисията за защита на потребителите, но смятат, че от стикерите не става ясно какви са функциите на виртуалните приемни.

"Бих звъннала определено, неиздаване на касови бележки, измами, дефектни стоки и така нататък, но табелката нищо не говори. Хубаво е да има, но да е направена по-ясно, по-разбираемо.", коментира туристка.

"Вярно е, че не е най-доброто позициониране, когато е там на телефона, може да е на някое по-открито място, но не знам кой го обгрижва този телефон.", допълва друг турист.

Вече има и подадени сигнали. Най-често те са за дублиране на резервации или за непредоставени услуги, които са им били предварително обещани.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Лудогорец в Лига Европа 2024/25
Газови доставки
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: