Виртуални приемни за сигнали по Черноморието

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
08:47 / 13.07.2017
1618
По Черноморието вече работят виртуални приемни за сигнали до Комисията за защита на потребителите. Това са телефонни кабини, на които е поставено логото на комисията. Залепени са и стикери с номера на телефона за връзка с експертите.

За виртуални приемни са избрани телефонни кабини, разположени в близост до плажовете, на първа линия и в търговските части на курортните комплекси. Обаждането на посочения телефонен номер до Комисията за защита на потребителите е напълно безплатно, съобщава БНТ.

Димитър Маргаритов - председател на Комисията за защита на потребителите коментира: "И те ще могат да се свързват с най-близкия офис до мястото, от което се обаждат, и съответно да се получи бърза реакция от наша страна с изпращането на екипи. В момента в по-големите курорти и в по-малките населени места, където има повече туристи, нашите екипи извършват регулярни проверки."

Във виртуалните приемни почиващите по Черноморието могат не само да подават сигнали за нарушения, но и да бъдат консултирани за различни туристически услуги.

"Ако решат да отидат в някои от нашите офиси, могат да получат информационни материали за това как да реагират в най-често срещаните ситуации, в които и ние сме получавали жалби и сигнали за различен тип нарушения от страна на търговците.", допълва Маргаритов.

Повечето от туристите и работещите в курортните комплекси не знаеха за новата услуга, одобряват инициативата на Комисията за защита на потребителите, но смятат, че от стикерите не става ясно какви са функциите на виртуалните приемни.

"Бих звъннала определено, неиздаване на касови бележки, измами, дефектни стоки и така нататък, но табелката нищо не говори. Хубаво е да има, но да е направена по-ясно, по-разбираемо.", коментира туристка.

"Вярно е, че не е най-доброто позициониране, когато е там на телефона, може да е на някое по-открито място, но не знам кой го обгрижва този телефон.", допълва друг турист.

Вече има и подадени сигнали. Най-често те са за дублиране на резервации или за непредоставени услуги, които са им били предварително обещани.


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Надраскаха графит, посветен на НАТО във Варна точно преди открива...
Варненски ученици разбраха какво е правосъдие
Кметът: Започва демонтажът на неработещи бараки на ул. "Д-р Пискю...
Уиски потече от кафе машините във Варна
Благомир Коцев: Варна посреща Коледа и Нова година с изцяло обнов...
Протест "Нито една повече" във Варна и още няколко града


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).