ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Зачестяват потребителските жалби срещу мобилните оператори във Варна | ||||||
| ||||||
Той припомни, че по отношение на мобилните оператори компетенциите са разпределени между КЗП и Комисията за регулиране на съобщенията /КРС/. Много често потребителите се жалват, че са били подведени или излъгани от служители на компаниите, за да сключат договори със съответния мобилен оператор. Потребителите разбират, че са подведени, когато се опитат да прекъснат отношенията си с оператори или по-други причини. Илиян Станоев коментира, че в тези случаи комисията не е компетентна да предприема реални действия, защото проблемът може да бъде решен единствено в съда. Призивът към потребителите е да не се предоверяват на търговските консултанти и да не бъдат наивни. "Когато се подписва един договор, това е волеизявление на две страни. При подписване на договор потребителите трябва да са запознати с всички клаузи към него преди да вземат своето решение. След полагане на подписа потребителят заявява, че е съгласен с условията в него и само със спор в съда може да се докаже твърдението, че е бил подведен", коментира Станоев. Той припомни, че множеството жалби и сигнали, подадени в регионалната дирекция през 2010-та година, говорят за повишаване на потребителската култура на гражданите. Но потребителите трябва да знаят, че за да ползват правата си, трябва да са изпълнили задълженията си като потребители. Съществен проблем при предявяване на рекламация може да се окаже това, че потребителят не пази платежния документ, с който е закупил стоката или услугата. Много често в комисията се жалват граждани, че искат да предявят рекламация за дадена стока или услуга, но това им е отказано от търговеца. При последвалите проверки често инспекторите установяват, че търговецът е отказал рекламация заради липса на платежен документ. В този случай комисията е безсилна да реагира и потребителят губи правата си, защото не е запазил платежен документ, коментира Станоев. Източник: Радио "Фокус" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Готви се увеличение на финансовото бреме за варненци?
14:51 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: