Започнаха работа откритите приемни по морето на Комисията за защита на потребителите | ||||||
| ||||||
Комисията за защита на потребителите разкри допълнителни временни приемни в някои от курортните комплекси по българското Черноморие. Поводът е настъпилият летен сезон, а целта на функционирането на тези офиси е да се скъси пътят за контакт между потребителите и контролния орган, което ще доведе и до разрешаването в движение на възникващите проблеми в такъв момент, в който хората се отдават на годишната си почивка. В откритите приемни туристите ще могат да отправят своите сигнали и жалби при ползването на услуги и закупуването на стоки по време на лятната си почивка. Освен това хората ще могат да получават и информация за правата си на потребители на стоки и услуги от различен характер, както и съвети как да постъпят в определени ситуации в диалога с търговците. Временните офиси ще работят до края на месец септември, когато свършва и сезонът. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (465) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (453) | 14% | |
Не се справи (638) | 19% | |
Пълна трагедия (1758) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg