Това не означава, че сега съществуващите автогари ще бъдат закрити. Жп гарите обаче трябва да бъдат пригодени за новите транспортни услуги, уточни още Крайчев във връзка с идеята на министър Цветков.
Двамата се срещнали в София, за да обсъдят опасността да бъде замразен проектът за ул. "Девня". Въпреки че необходимите за разширяването й и преместването на жп релсите средства бяха осигурени, бившият министър Петър Мутафчиев решил да спре реконструкцията. Тези планове били потвърдени и от наследника му Александър Цветков. Мотивите останаха неясни за мен, посочи Крайчев, но допълни, че аргументите били по-скоро свързани с преместването на коловозите. Бившият варненски зам.-кмет успял да убеди министър Цветков, че реализирането на проекта за ул. "Девня" е от изключително значение за трафика в града. За реконструкцията от републиканския бюджет бяха осигурени 9 от общо 10 млн. лв. Останалите 10% от средствата държавата задържа като буфер заради финансовата криза и ще бъдат изплатени само ако има достатъчно пари в хазната. Ако проектът беше спрян, съществуваше възможността да изгубим окончателно финансовите средства за него. Причината е, че ако те не бъдат оползотворени навреме, ще трябва общината да ги върне, обясни Свилен Крайчев.
Източник: в. "Черно море"