Жена на инвалидна количка стоя 2 часа блокирана пред дома си от автомобил | ||||||
| ||||||
"Това е всекидневието ни", възмутено коментира нейната дъщеря Анна Костадинова, която този път не издържала на тормоза от страна на паркиращите безогледно шофьори и решила да вдигне на крак институции. Оказа се, че това никак не е лесно. Вчера около 12 ч. Костадинова трябвало да заведе майка си на лекар. Пътят им е препречен от безобразно зарязана на тротоара кола. Следва обаждане в полицията на тел. 166. Оттам обещават да пратят екип, но посъветват жената да звънне и на спешния тел. 112. "Първото нещо, което ме попитаха, не беше в какво състояние е майка ми, а какъв е номерът на колата. Явно за полицията е по-важно да знаят кого евентуално ще глобят", коментира Костадинова. След това тя звъни и на тел. 112, откъдето й дават телефона на варненските общински "паяци" и съвета да си ги търси сама, защото "така ще стане по-бързо". Следва поредното телефонно обаждане, този път към общинската служба за репатрирани автомобили. "Служителката, която вдигна телефона, ми каза, че шофьорите обядвали и ще трябва да чакаме", обясни покъртената от бездействието на институциите гражданка. Едва към 14 ч., след като 84-годишната варненка беше прибрана обратно в дома си, защото й прилоша, "паякът" дойде и прибра колата от тротоара. Служителите не казаха и една дума за извинение за проточилото се два часа освобождаване на тротоара. Служителите на общинския "паяк", които в крайна сметка благоволиха да преместят неправилно паркирания автомобил пред дома на Неда Иванова, коментираха, че от една страна закъснението не било по тяхна вина, а от друга случаят не бил толкова драматичен. В някои случаи (без да уточнят в кои) повдигачът можел да дойде за 15 минути, в други - след 4 часа. От своя страна общинските служители се оплакаха, че имали чести проблеми с нагли шофьори, които се опитвали да отърват глобата дори и когато са в очевидно нарушение. Имало случай на водач, който се опитал да избяга с вече поставена скоба на гумата. За бавната реакция в конкретния случай според екипа на "паяка" били виновни служителите, които приемат сигналите. |