Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Жители на Галата, Ракитника и Прибой: Положението с тока вече е абсурдно
Автор: Екип Varna24.bg 10:03 / 03.08.2010Коментари (0)5985
© Varna24.bg
"Ние, живеещите в кв. "Галата" и местностите Ракитника и Прибой сме изключително обезпокоени от зачестилите спирания на тока в района", алармират в открито писмо граждани, абонати на Е.ОН в местностите около Варна. Ето как продължава писмото:

"През последните 3 месеца прекратяването на електрическото захранване в района е почти всекидневно и то неколкократно. В тази констатация не включваме плановите профилактики, за които, макар и да са много на брой, ние се информираме системно. Това се казва в открито писмо-подписка на над 50 жители на "Галата", Ракитника и Прибой, адресирано до ръководството на "Е.ON - България", кмета на Варна, Общинския съвет и Комисията за защита на потребителите.

Такива безогледни, масови и непланирани спирания на тока не е имало в историята на енергопотреблението в региона. Те ни създават, както предполагате, изключителни неудобства.

При неколкократните всекидневни спирания и пускания на електрическия ток много от абонатите търпят щети, свързани с аварирането на бяла техника, компютри, климатици и други съоръжения. В района има и помпена станция, която при липса на ток спира да захранва местността с вода. И така дни наред историята се повтаря без никакви изгледи за подобрение.

Очевидно е, че е необходима промяна на тази абсурдна ситуация с парадоксалното противоречие между наличието на модерно домашно оборудване и липса на надеждно захранване с електрически ток, неадекватно за XXI век, в който живеем.

При подготовката на настоящата подписка се допитахме и до познати, живеещи в различни градове на Европа, където Е.ОN е оператор, как процедират в подобна ситуация? Отговорът им бе, че такива чести спирания е невъзможно да се случат, но ако хипотетично биха се случили, санкциите за доставчика на електрически ток ще бъдат изключително сериозни.

В многократните разговори с дежурния персонал на тел. 070016161 получаваме само учтиво обяснение, че е налице поредна авария и ни се изисква абонаментния номер на електромера (не знаем дали представителите на Е.ОN не са любители на статистиката), но не получаваме никакви смислени обяснения за причините.

Напоследък често чуваме за заведени срещу "Е.ОN - България" съдебни дела. Разбира се, и това е възможно, но не този път искаме да изберем за решаването на проблема.

Обръщаме се към ръководството на Е.ОN да излезе пред широката общественост как в редица квартали и местности на Варна като нашите ще се преодолее тази аномалия в електроразпределението и електрозахранването. Години наред ние не забелязваме да се инвестира в нещо ново като подстанции или РП. Може би предстоят? А може да са нужни и организационни промени? Нужен ни е отговор - прям и честен.

Обръщаме се към кмета на Варна и Общинския съвет на града да не се крият от проблема със създалата се безпрецедентна ситуация, а да заставят "Е.ОN България" да даде този отговор. Тази позиция би подхождала на ръководството на най-добрия град за живеене в България.

Обръщаме се към Комисията за защита на потребителите с молба да се задейства като контролиращ орган и да защити правата ни пред Е.ОN.

Освен град на живeeщите тук Варна е и курортен център. В крайните градски квартали и местности - предградия на голяма Варна, е концентрирана почивната база за българските граждани - станции, бунгала, малки крайплажни хотели и заведения, както и туризмът, свързан с роднинските визити, така типични за Варна.

Случващото се с електрическия ток води до много отрицателни последици. Варна губи както имидж, така и реални финансови постъпления. Ще загубят и всички, свързани с този вид туризъм.

Ограничихме се откритото писмо да бъде подписано от 50 души - представители на живеещите в района, като мислим, че са напълно достатъчни като повод да ни отговорите на повдигнатите парливи и актуални въпроси.

Искрено се надяваме, че ще получим ясен отговор как в най-кратки срокове ще бъде решен проблемът с надеждното и системно снабдяване с електрически ток. Считаме, че като ваши клиенти заслужаваме този отговор. В условията на пазарна икономика се научихме, че клиентите са най-важните и винаги имат право пред компаниите, предоставящи им стоки и услуги", завършва откритото писмо.

Източник: в. "Черно море"









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Природни стихии
Кабинетът "Желязков"
Избори в САЩ
България в еврозоната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: