ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Посвещават мащабен форум във Варна на новите бизнес модели в туризма по време на Covid-19 | ||||||
| ||||||
Основен акцент в експото тази година е туристическата конференция, която е под надслов "Новите бизнес моледи в туризма по време на Covid-19". Конференцията е напълно безплатна, но присъствието в залата е ограничено до 30 човека. Затова цялата програма ще се излъчва в интернет, в реално време, на сайта на Туризъм Експо Дестинация Варна: www.destinationvarna.com Фирмите, участници тази година в туристическото експо, са представители на различни сектори в туризма. Не липсват и компании, предлагащи стоки и услуги за хотелите и ресторантите, съобщават за Varna24.bg организаторите. Една от най-атрактивните точки на експото тази година е Рок-музеят на Цонко Цонев – Кметъла. А той самият има презентация, посветена на концертния туризъм. Ето какво коментира за медията ни Павлин Косев, председател на ВАРХ, съорганизатор на конференцията: "Въпреки сложната обстановка ние от ВАРХ сме на мнение, че животът трябва да продължи, че в тези трудни времена е много по-важно от всякога да бъдем обединени, защото само обединени можем да бъдем силни и да продължим напред. Слоганът на туристическата конференция Експо Варна е "Новите бизнес модели в туризма", защото много хотелиери, ресторантьори, хора, обвързани с бизнеса си задават въпроса: "Какво правим днес? Как управляваме този бизнес?". Сметките не излизат, приходи няма, да освобождаваме ли персонала? Но хората са ни качествени, ако ги освободим, после къде ще ги търсим? Много въпроси има текущи, оперативни, финансови въпроси. На тези въпроси ще търсим отговор по време на тази конференция. Ще говорим само и единствено тактици, хора с конкретни казуси, с конкретни добри практики. Поканили сме едни от най-големите гиганти в хотелиерство, които през последната една година са инвестирали над 100 млн. евро в хотелските си бази, в персонала, да кажат какво смятат да направят те. От първо лице ще има коментари и отговори на въпросите ни. Цяла България ще гледа това събитие. Защото в тези времена има огромна нужда от комуникацията и обединението на бранша. Защото, когато има много приходи и времената са други, кахърите са бели. Когато нямаме приходи, нямаме туристи и са затворени границите, а имаме качествени хора, които не искаме да загубим, става наистина сложно. Много съм благодарен на Община Варна, която ни подкрепя в нашите проекти, тази година за пореден път. Благодаря лично на г-н Иван Портних, който е изразил личната си подкрепа за провеждането на форума при всички изисквания. Градът ни има нужда от браншови, икономически, културен живот. Потвърдили са ни участие шеф Андре Токев, доц. Ангел Кунчев сме поканили, министъра на туризма Марияна Николова се надяваме да се включи онлайн. Единственият по рода си автентичен рок музей с музикални инструменти и подаръци от световни рок звезди, ще бъде представен по време на форума. Цонко Цонков - Кметъла ще говори за концертния туризъм. Той успя да съживи Североизточна България и да превърне Каварна в рок столицата на България. Той ще сподели как е постигнал това. Предвидили сме проветряване и дезинфекция на залите, безплатни медицински маски, безконтактни диспансери за дезинфектанти, така че сме взели строги мерки за провеждането на събитието. Наши гости ще бъдат представители на АБЧО, които ще ни говорят за зеления туризъм, за концепцията си за развитието на Черноморския туризъм. Ще има обсъждане с туроператори, сред които и единствения, който се очаква следващата година да ни води британски туристи. Друг ще разясни какво предстои да се случи на немския пазар. Големи имена очакваме, те ще обяснят какво се случва с ранните записвания, пак ли ще разчитаме на last minute туризма. Ще разберем какво се случва с регламента за подпомагане на чартърните туристи. Ще бъде обсъдено и влиянието на статистиката за ковид 19, как това влияе на туризма. Нямаме нито един заразен турист по нашето Черноморие през лятото на 2020 г. Трябва да има отделна статистика за болните в курортите, която да не се смесва с националната статистика, за да не отблъскваме гостите ни. Нека се казва истината, да не слагаме всичко в един кюп, защото това много влияе на туризма. Ще си говорим за семейния туризъм и пазар на френски туристи в Албена. Ще говорим за културния туризъм "Варна - дестинация на четири сезона". Ще говорим за дигиталното развитие на туризма. Защото предвид пандемията, дигитализацията трябва да бъде в максимална полезност на който и да било хотел или ресторант. Бъдещето на виртуалните турове и хибридните услуги в туристическия бранш ще бъде на фокус на форума. Ще има американец, който ще говори за мениджмънт по време и след ковид 19, как се определят цените. Защото много хотелиери започнаха да свалят драстично цените. Това грешка ли е или не? Американският експерт ще ни обясни как можем да продаваме по-скъпо в такава обстановка! Най-лесно е да свалим цените, но това не е здравословно за бизнеса. Ще коментираме как оцеляват градските хотели в новия ковид живот. Изпълнителният директор на хотел "Метрополитън" в София ще говори по тази тема. Мениджърите на най-големите столични хотели като "Галакси" и хотел "Централ" ще се включат също от първо лице, за да споделят опита си. Акцент ще бъде и темата "Хотелът на бъдещето", антиковид решение, което прави управлението на всеки хотел по-ефективно и дава удобство и сигурност на гостите. Един от най-големите специалисти във фейсбук и инстаграм рекламата ще ни каже как да намалим разходите в рекламата и кои са новите "вирусни инфекции" в социалните мрежи, ползата от правилното бизнес съдържание в социалните медии. За ресторантьорската част шеф Андре Токев и шеф Пламен Петров ще ни разкажат как ковид преобърна ситуацията в ресторантите и зарази клиентите с новата Street Food култура на хранене. В най-мащабните ресторанти започнаха да се ядат бургери, нещо, което в дебелите книги по ресторантьорство го няма", обясни Павлин Косев. Организатори на туристическото експо са агенцията за маркетингови комуникации ProVox и Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите, със съдействието на Община Варна и участието на Министерството на туризма. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14980 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2497 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Променят кръстовището до този мол във Варна
16:40 / 20.11.2024
Светна най-голямата коледна къща във Варна
10:27 / 21.11.2024
Община Варна с важно съобщение за такса смет
16:26 / 20.11.2024
Важна дирекция в Община Варна с нов началник
14:09 / 20.11.2024
Главният архитект на Варна съобщи важни данни за строителството в града
08:21 / 21.11.2024
Вижте какво поставиха за нощна Варна
16:27 / 20.11.2024
Варненски специалист с важни съвети към семействата с мъжки рожби
16:12 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: