Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Чуждите туристи си търсят правата в КЗП, руснак се оплака за скъсана тениска
Автор: Екип Varna24.bg 08:47 / 13.07.2011Коментари (0)20814
© Varna24.bg
Руски турист се жалвал в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ за скъсана на второто обличане тениска. Това е бил един от първите сигнали във временната приемна на КЗП в Златни пясъци, съобщи Илиян Станоев - шеф на комисията за Варна.

От КЗП не са успели да определят точната причина за скъсването на дрехата, но в крайна сметка се е стигнало до споразумение между клиента и продавача тениската да бъде заменена с нова.

Чуждите туристи много добре си знаят правата и си ги търсят най-вече от съответния туроператор. Жалби до родната Комисия за защита на потребителите се подават по-рядко, основно за нарушени потребителски права извън пакета, платен на туроператорската фирма, посочи Станоев.

Друг летовник се жалвал от качеството на храната в хотел тип "ол инклузив" в курортните комплекси край Варна. Храната не отговаряла на очакванията и платеното от туриста. В хотела била извършена проверка на КЗП съвместно с екип на Агенцията за безопасност на храните. В резултат се е стигнало до споразумение между летовника, туроператора и хотела за отбив от първоначално платената цена.

От 15 до 30 юни във временните приемни на КЗП във Варна и Златни пясъци са постъпили общо 7 сигнала. Потребители са сигнализирали за некатегоризирани заведения за хранене и развлечения, за платена тоалетна в такова заведение и неосигурен достъп до безплатната зона на плажа. За последния случай сигнализирал дългогодишен посетител на плажна ивица край Варна. Тази зима концесионерът там сменил мястото на свободната зона. Летовникът останал с впечетлението, че има нередност, каквато не била установена.

Близо 60 % ръст на жалбите за първата половина на годината, в сравнение със същия период на миналата година отчитат в регионалната дирекция на КЗП. Това означава, че българинът все по-често търси своите права. Има хора, които казват "Не ми се занимава". Оставайки този проблем така, той се задълбочава, а некоректният търговец си казва "Номерът минава", коментира Илиян Станоев.

Временните приемни на Комисията за защита на потребителите по морето ще работят до края на активния летен сезон. В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си.

Две от приемните са във Варна и курорта Златни пясъци.

Варна, ул."Бдин" № 14 А, тел. 052 603 778 и работно време от 9 до 17.30 часа

Златни пясъци, Административна сграда на "Златни пясъци" АД, ет.2, стая 200

тел.052 35 62 17 и работно време от 10 до 12.30 часа.

Източник: Дарик









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Отбелязване на Деня на Независимостта
Природни стихии
Борба за влияние в Близкия Изток
Процедурата за избор на нов главен прокурор
България в еврозоната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: