Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Чуждите туристи си търсят правата в КЗП, руснак се оплака за скъсана тениска
Автор: Екип Varna24.bg 08:47 / 13.07.2011Коментари (0)21039
© Varna24.bg
Руски турист се жалвал в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ за скъсана на второто обличане тениска. Това е бил един от първите сигнали във временната приемна на КЗП в Златни пясъци, съобщи Илиян Станоев - шеф на комисията за Варна.

От КЗП не са успели да определят точната причина за скъсването на дрехата, но в крайна сметка се е стигнало до споразумение между клиента и продавача тениската да бъде заменена с нова.

Чуждите туристи много добре си знаят правата и си ги търсят най-вече от съответния туроператор. Жалби до родната Комисия за защита на потребителите се подават по-рядко, основно за нарушени потребителски права извън пакета, платен на туроператорската фирма, посочи Станоев.

Друг летовник се жалвал от качеството на храната в хотел тип "ол инклузив" в курортните комплекси край Варна. Храната не отговаряла на очакванията и платеното от туриста. В хотела била извършена проверка на КЗП съвместно с екип на Агенцията за безопасност на храните. В резултат се е стигнало до споразумение между летовника, туроператора и хотела за отбив от първоначално платената цена.

От 15 до 30 юни във временните приемни на КЗП във Варна и Златни пясъци са постъпили общо 7 сигнала. Потребители са сигнализирали за некатегоризирани заведения за хранене и развлечения, за платена тоалетна в такова заведение и неосигурен достъп до безплатната зона на плажа. За последния случай сигнализирал дългогодишен посетител на плажна ивица край Варна. Тази зима концесионерът там сменил мястото на свободната зона. Летовникът останал с впечетлението, че има нередност, каквато не била установена.

Близо 60 % ръст на жалбите за първата половина на годината, в сравнение със същия период на миналата година отчитат в регионалната дирекция на КЗП. Това означава, че българинът все по-често търси своите права. Има хора, които казват "Не ми се занимава". Оставайки този проблем така, той се задълбочава, а некоректният търговец си казва "Номерът минава", коментира Илиян Станоев.

Временните приемни на Комисията за защита на потребителите по морето ще работят до края на активния летен сезон. В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си.

Две от приемните са във Варна и курорта Златни пясъци.

Варна, ул."Бдин" № 14 А, тел. 052 603 778 и работно време от 9 до 17.30 часа

Златни пясъци, Административна сграда на "Златни пясъци" АД, ет.2, стая 200

тел.052 35 62 17 и работно време от 10 до 12.30 часа.

Източник: Дарик









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Рокади в ДПС
51-ото Народно събрание
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: