На книжния пазар е изданието от поредицата "10 от мениджърите на Варна" на журналиста Иво Югов. Този път авторът е включил и две фирми, които през годините са доказали своя професионализъм и са спечелили доверието на клиентите си - медико-козметичен център "Медея" и "Транстриумф холдинг" АД. Техните мениджъри Нели Тонева и Антраник Шакариян разказват историята на управляваните от тях фирми и описват етапите на тяхното развитие. В изданието "10 от мениджърите и фирмите на Варна" присъстват още - изпълнителният директор на "Трансстрой" Румен Янков, собственикът за фирма за ковано желязо "Метал дизайн груп" Калин Ненчев и лицето на PR агенция Anettevents Анета Недялкова.
За инж. Янков най-голямото предизвикателство в работата е да работи с много хора с различен манталитет. Според него на бизнеса в България пречи най-много мудността при вземането на решения за използването на парите от европейските фондове.
Мениджърът споделя, че въпреки трудностите, които изпитва строителният бранш, той и екипът му работят с ентусиазъм, мотивирани от взаимната отговорност, която са поели един към друг.
За специалиста по машинно и ръчно ковани изделия Калин Ненчев, ако имаш хъс, достатъчно акъл и работиш здраво, няма значение в коя държава изкарваш хляба си. За него хората, които не обичат успелите, вместо да се гордеят с тях и да им се радват, притежават фаталната комбинация от завист, мързел и простотия.
Анета Недялкова от PR агенция Anettevents споделя, че услугите, които предлага, са също толкова професионални, колкото и на колегите й от София. Тя познава регионалните особености на пазара, манталитета на потребителите и икономическата ситуация във Варна. За нея в моменти на икономическа криза трябва да се залага на добрите комуникации, за да се поддържа имиджът на фирмата, да се утвърди лоялността на екипа и да се запазят добрите партньорски отношения.
Източник: в. "Народно дело" |