Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Е.ОН запозна Еврокомисар Кунева с предприетите мерки за защита правата на потребителите
Автор: Екип Varna24.bg 14:19 / 29.09.2008Коментари (0)708
© Varna24.bg
Е.ОН България е предприела редица стъпки и инициативи за подобряване обслужването на клиентите си и качеството на електроснабдяването. Изпълнението на тези ангажименти бяха потвърдени от ръководството на компанията по време на среща с Еврокомисар Меглена Кунева в събота, в Представителството на Европейската комисия в България.

Е.ОН България оценява изключително високо усилията на Еврокомисар Кунева за защита правата на потребителите и подкрепя нейната инициатива за подобрение на обработването на сигнали на клиенти, по-активна разяснителна кампания за формирането на крайната цена на електроенергия, отразена в сметките на клиентите, както и за подобряване на енергийната ефективност.

Е.ОН България предприе редица инициативи и постигна много успехи през последните три години и половина в тази насока. Ръководството на компанията запозна Еврокомисаря по защита на потребителите с извършените от компанията промени след приватизацията на двете електроразпределителни дружества. При стъпването на българския енергиен пазар Е.ОН България завари една напълно занемарена електроразпределителна мрежа, в която не бе инвестирано с десетилетия. Благодарение на усилията на компанията непланираните прекъсвания през последните три години бяха намалени с близо 60%.

Е.ОН бе първата частна електроразпределителна компания, която в началото на 2007 г. въведе денонощен Телефонен център за обслужването на клиенти (0700 161 61). Ремонтирането на Центровете за обслужване на клиенти, проверка на сметките по Интернет, по телефона и чрез SMS, предоставянето на информационни брошури на клиентите, различните начини за безкасово плащане на сметките свидетелстват за целенасочената политика на компанията за подобряване качеството на обслужване и повишаване удовлетвореността на клиентите.

Компанията активно пренася добри европейски практики и своя международен опит в България в сферата на енергийната ефективност. Със своите съвети за ефективно електропотребление и кампанията Е.ОН Енергия +, компанията подпомага постигането на поставените от Европейската комисия цели за глобална енергийна ефективност.

За да гарантира положителното развитие по отношение на качеството на предлаганите от компания услуги, Е.ОН България ще разчита на солидната подкрепа от страна на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, както и на всички други институции, свързани с защита правата на потребителите.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Грипна епидемия обхвана страната
Димо Алексиев хванат пиян зад волана
Зима 2024/2025 г.
Протестиращи нападнаха директора на Народния театър
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (466) 14%
Добре, но можеше и по-добре (453) 14%
Не се справи (639) 19%
Пълна трагедия (1763) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: