ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Е.ОН запозна Еврокомисар Кунева с предприетите мерки за защита правата на потребителите | ||||||
| ||||||
Е.ОН България оценява изключително високо усилията на Еврокомисар Кунева за защита правата на потребителите и подкрепя нейната инициатива за подобрение на обработването на сигнали на клиенти, по-активна разяснителна кампания за формирането на крайната цена на електроенергия, отразена в сметките на клиентите, както и за подобряване на енергийната ефективност. Е.ОН България предприе редица инициативи и постигна много успехи през последните три години и половина в тази насока. Ръководството на компанията запозна Еврокомисаря по защита на потребителите с извършените от компанията промени след приватизацията на двете електроразпределителни дружества. При стъпването на българския енергиен пазар Е.ОН България завари една напълно занемарена електроразпределителна мрежа, в която не бе инвестирано с десетилетия. Благодарение на усилията на компанията непланираните прекъсвания през последните три години бяха намалени с близо 60%. Е.ОН бе първата частна електроразпределителна компания, която в началото на 2007 г. въведе денонощен Телефонен център за обслужването на клиенти (0700 161 61). Ремонтирането на Центровете за обслужване на клиенти, проверка на сметките по Интернет, по телефона и чрез SMS, предоставянето на информационни брошури на клиентите, различните начини за безкасово плащане на сметките свидетелстват за целенасочената политика на компанията за подобряване качеството на обслужване и повишаване удовлетвореността на клиентите. Компанията активно пренася добри европейски практики и своя международен опит в България в сферата на енергийната ефективност. Със своите съвети за ефективно електропотребление и кампанията Е.ОН Енергия +, компанията подпомага постигането на поставените от Европейската комисия цели за глобална енергийна ефективност. За да гарантира положителното развитие по отношение на качеството на предлаганите от компания услуги, Е.ОН България ще разчита на солидната подкрепа от страна на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, както и на всички други институции, свързани с защита правата на потребителите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Готви се увеличение на финансовото бреме за варненци?
14:51 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: