Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Енерго-Про предлага смяна на партида онлайн
Автор: Екип Varna24.bg 10:43 / 24.10.2022Коментари (0)5626
©
В периода 24 октомври – 1 декември 2022 г. ЕНЕРГО-ПРО организира томбола за всички заявили Персонален идентификационен код (ПИК) за използване на дигиталните услуги на Виртуалния център за обслужване на клиенти. Участието в томболата се осъществява от началната страница на компанията https://www.energo-pro.bg/bg, както и на адрес: https://www.energo-pro.bg/bg/kampanii/igra-vzemi-pik-i-specheli

Във Виртуалния център на ЕНЕРГО-ПРО едновременно с ползването на услуги от дистанция, потребителите имат и свободен достъп (без регистрация) до различни справки за всяка от трите компании в групата ЕНЕРГО-ПРО Варна. На адрес https://my.energo-pro.bg/ освен заявяване на услуги по дигитален път, клиентите могат с един клик да проверят своята сметка, да се информират за графика за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването, да заявят оферти, електронни фактури, да актуализират своите данни и други. Издаването на ПИК се извършва еднократно, лично или чрез упълномощено лице, във физически Център за обслужване на компанията. Достъпът до портал Виртуален център за обслужване на клиенти и получаването на ПИК са безплатни. 

Портфолиото от дигитални услуги на ЕНЕРГО-ПРО непрекъснато се увеличава в улеснение на клиентите. Най-новото допълнение във Виртуалния център за обслужване е, че при смяна на партида на битов клиент не е необходимо клиентите да попълват на хартия заявление за встъпване в договорни отношения. Информацията се нанася дигитално от служителя на гише, което значително улеснява процеса. С посещение на Център за обслужване на клиенти всеки посетител може да заяви ПИК, с получаването на който да продължи с използването на дигиталните услуги във Виртуалния център за обслужване от удобството на своето лично дигитално устройство в дома или офиса например. Най-често ПИК се използва за придвижване и проследяване на процедурата по присъединяване към електроразпределителната мрежа, която протича в няколко стъпки и изисква подаване на редица документи. Дигиталната услуга в случая осигурява онлайн възможност за стартиране и проследяване на процеса, като се минимизира физическото посещаване на офис на компанията. 

Стремежът на ЕНЕРГО-ПРО е максимално улеснен достъп на клиентите до информация и услуги. Онлайн услугите осигуряват високо ниво на прозрачност и в целия процес на присъединяване към електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Целта е да бъдат минимизирани рисковете за лоши практики от неоторизирани консултанти, които спекулират и злоупотребяват от името на компанията. Развитието на дигитализацията в обслужването ще продължи да бъде приоритет на компанията с цел пестене на време и осигуряване на максимално удобство на потребителите.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Природни стихии
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
Риск от чума по дребните преживни животни
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: