Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Зона за хранене, иновативна детска площадка и нови обекти очакват посетителите на Kaufland Трошево
Автор: Пламена Николова 14:40 / 20.04.2022Коментари (0)5342
Kaufland България инвестира 6 млн. лв. в модернизирането на обекта си в кв. Трошево, гр. Варна. От стъпването си в морския град компанията е вложила общо 150 млн. лв. и е разкрила близо 500 работни места.

Хипермаркетът на Kaufland в Трошево е третият магазин на веригата, който преминава през цялостна модернизация от началото на годината. Той се отличава с най-голямата за страната зона с наематели в обектите на компанията, разположена на повече от 1 200 кв. м. Сред мащабните нововъведения в обновения обект е първият food court на веригата. Той е с площ от над 200 кв. м. и предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място. С модернизацията на хипермаркета компанията надгражда своята One Stop Shopping концепция, като осигурява изцяло нова атмосфера за пазаруване и прекарване на свободното време.

Разширената зона с наематели ще посрещне посетителите с обновена визия на вече познатите обекти и допълнена с богато разнообразие от продукти и услуги. В хипермаркета беше разкрита първата за обектите на веригата вертикална детска площадка, която предлага на малките посетители различни видове игри и забавления - пързалка, стена, въжета и мрежи за катерене, въжени препятствия и др..

"С тази инвестиция ще предложим още много нови възможности за пазаруване и забавление на жителите и гостите на Варна. Вярвам, че Kaufland вече се е доказала във времето като компания, която цени и развива местните бизнеси и общности. Горди смe да бъдем неизменна част от ежедневието на варненци.“, коментира Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България по време на откриването.

С модернизацията на филиала е въведена още и нова навигационна система по международен стандарт. Тя е специално създадена за улеснение на потребителите и включва насочващи табели, цветова схема за по-бърза ориентация и надписи по стените. За удобство на клиентите пекарната е преместена по-близо до входа на хипермаркета, нехранителните стоки са в първата част на филиала, а щандът за риба вече е част от обслужващата витрина.

За нуждите на клиентите в обновения хипермаркет има нова "To Go“ витрина. В нея  стандартният за веригата асортимент е обогатен с още 50 качествени и свежи продукта, удобни за консумация в забързаното ежедневие. Благодарение на модернизацията площта на отдел "Млечни“ е разширена, броят на хранителните стоки е увеличен със 100 артикула, а на нехранителните – с 50.

В контекста на политиката за устойчиво развитие на Kaufland хипермаркетът в кв. "Трошево“ е оборудван с последно поколение LED осветление, което намалява използването на електроенергия с между 30% и 40% . Мерките за енергийна ефективност на обновените и новооткрити обекти на Kaufland са част от климатичната стратегия на компанията и нейните усилия да намалява въглеродния си отпечатък, за да постигне климатична неутралност до 2025 година.

Направената мащабна модернизация е поредната стъпка на компанията за затвърждаване на позицията ѝ на важен инвеститор и значим фактор за развитието на пазара. Kaufland България следва последователна стратегия за стимулиране на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места. През 2021 г. веригата е инвестирала 16 млн. лв. в модернизирането на 9 от хипермаркетите си в страната, а в края на годината компанията откри първия си хипермаркет в Петрич с близо 80 нови работни места. Целите на Kaufland България за 2022 г. включват както модернизирането на още обекти на веригата, така и разширяването на мрежата ѝ с два нови хипермаркета в София.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Бюджет 2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Влизането на България в Шенген
Риск от чума по дребните преживни животни
Парламентарни избори октомври 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (501) 15%
Добре, но можеше и по-добре (457) 14%
Не се справи (640) 19%
Пълна трагедия (1771) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: