ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Зона за хранене, иновативна детска площадка и нови обекти очакват посетителите на Kaufland Трошево | ||||||
| ||||||
Хипермаркетът на Kaufland в Трошево е третият магазин на веригата, който преминава през цялостна модернизация от началото на годината. Той се отличава с най-голямата за страната зона с наематели в обектите на компанията, разположена на повече от 1 200 кв. м. Сред мащабните нововъведения в обновения обект е първият food court на веригата. Той е с площ от над 200 кв. м. и предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място. С модернизацията на хипермаркета компанията надгражда своята One Stop Shopping концепция, като осигурява изцяло нова атмосфера за пазаруване и прекарване на свободното време. Разширената зона с наематели ще посрещне посетителите с обновена визия на вече познатите обекти и допълнена с богато разнообразие от продукти и услуги. В хипермаркета беше разкрита първата за обектите на веригата вертикална детска площадка, която предлага на малките посетители различни видове игри и забавления - пързалка, стена, въжета и мрежи за катерене, въжени препятствия и др.. "С тази инвестиция ще предложим още много нови възможности за пазаруване и забавление на жителите и гостите на Варна. Вярвам, че Kaufland вече се е доказала във времето като компания, която цени и развива местните бизнеси и общности. Горди смe да бъдем неизменна част от ежедневието на варненци.“, коментира Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България по време на откриването. С модернизацията на филиала е въведена още и нова навигационна система по международен стандарт. Тя е специално създадена за улеснение на потребителите и включва насочващи табели, цветова схема за по-бърза ориентация и надписи по стените. За удобство на клиентите пекарната е преместена по-близо до входа на хипермаркета, нехранителните стоки са в първата част на филиала, а щандът за риба вече е част от обслужващата витрина. За нуждите на клиентите в обновения хипермаркет има нова "To Go“ витрина. В нея стандартният за веригата асортимент е обогатен с още 50 качествени и свежи продукта, удобни за консумация в забързаното ежедневие. Благодарение на модернизацията площта на отдел "Млечни“ е разширена, броят на хранителните стоки е увеличен със 100 артикула, а на нехранителните – с 50. В контекста на политиката за устойчиво развитие на Kaufland хипермаркетът в кв. "Трошево“ е оборудван с последно поколение LED осветление, което намалява използването на електроенергия с между 30% и 40% . Мерките за енергийна ефективност на обновените и новооткрити обекти на Kaufland са част от климатичната стратегия на компанията и нейните усилия да намалява въглеродния си отпечатък, за да постигне климатична неутралност до 2025 година. Направената мащабна модернизация е поредната стъпка на компанията за затвърждаване на позицията ѝ на важен инвеститор и значим фактор за развитието на пазара. Kaufland България следва последователна стратегия за стимулиране на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места. През 2021 г. веригата е инвестирала 16 млн. лв. в модернизирането на 9 от хипермаркетите си в страната, а в края на годината компанията откри първия си хипермаркет в Петрич с близо 80 нови работни места. Целите на Kaufland България за 2022 г. включват както модернизирането на още обекти на веригата, така и разширяването на мрежата ѝ с два нови хипермаркета в София. За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Wizz Air със страхотни новини от летище Варна
14:55 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: